Saturday, 8 February 2014

Nominated






This is going to be a long post so feel free to grab your favorite tea with a lovely beverage. Enjoy! xo

I want to thank Hilde for nominating me for The Liebster Award, it may sounds strange but it means a lot to me that people are really liking my blog.  Everyone knows that when you start blogging it feels like nobody is checking your blog out. I saw that many people do like it and that gives me a huge energy boost! Thank you so much for leaving those sweet comments, it really means a LOT!

So moving on, what is The Liebster Award? It is a way to discover new bloggers who have 200 or less followers on their blog. If you are nominated you have to answer 11 questions. So in my case Hilde nominated me, that means that I have to answer 11 of her questions. When I'm done with the questions I have to nominate 11 other bloggers and they have to answer my 11 questions. It's not very difficult but I really wanted to explain to you guys what The Liebster Award is.

Hildes questions

1. Last book you've read?
The last book that I've read is 'Looking for Alaska' by John Green. I really love this book and I like that it's so different than what I normally read.

2. Favorite city? 
My favorite city has to be London! I've so many great memories there that I don't have to think very long about this answer. I love that it's a city with different sides. You can go shopping at Oxford Street but you could also go to Hyde Park to chill out.




3. All time favorite beauty/skincare product?
It has to be my BB cream from Maybeline. It's a very light product and I really like that it doesn't show that you're wearing make-up.




4. Favorite quote?
Honestly I have two favorite quotes:

 - ' An arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means that it's going to launch you in something great. So just focus and keep aiming. '

--

 - ' Just keep moving forward and don't give a shit about what anybody thinks. Do what you have to do, for you. ' - Johnny Depp.

5. Goals for 2014? 
To live a healthier lifestyle, laugh as much as I can and go for things that I really want to achieve in life.

6. What's the weirdest dream you've ever had?
I really can't remember my weirdest dream. I have to say that I LOVE my dreams. One night I'm going to college in the US with amazing friends and a lot of sunshine. The next night I'm going to Hogwarts where I practice my magic skills. UNREAL!

7. How are you feeling right now? 
 I'm currently feeling very peaceful and avery happy. I'm happy because no matter what happens in my life, I always know that it will lead me to a good place.

8. What would you love to do for a living? Why?
 I don't really know what I would love to do for a living. I'm in a stage in my life right now where I'm exploring my self and figuring out what I really want.

9. Would you like to be a big celebrity? Why?
 I know a lot of people would say yes. I personally don't know. I think many people think about all the glitter and glamour but everybody knows that you've a tiny bit of privacy.  But I would really love to be an inspiration for people.

10. Sunsets or sunrise? 
 Both. I just love the beauty of the sun. The peaceful feeling by sunrise when it feels like there's no one else awake. Sunsets either way give you another feeling. For me, it feels like some closure of the day.

11. Best childhood memory? 
I think that it was going on vacation with my family in France every summer. We always stayed at those cute little campings and I just had a lot of camping friends. I was very shy when I was little but my dad always took me to my ' neighbors '  and made sure that I met some new people. I'm very grateful for that because those are my best child memories.




Thank you Hilde for all those lovely questions. Here is where you can find Hildes amazing blog: http://thebitsandbobsblog.weebly.com/

Now I have to nominate 11 blogs. HERE WE GO!

                  Marjolein - ' Marjolein Kucmer en Tara '  
Rachel - RachelKromdijk'
Melike - BeautyMell
Hailey - Hailey Cheyanne
Kimberly - Het Beauty Archief
Myrthe - Myrthe's mind
Floortje -  My Bits and Berries


Dutch :

1. Wat is je favoriete seizoen en waarom?
2. Chocolade of snoep?
3. Wat is je lievelingslied?
4. Cupcakes of taart?
5. Wat is je favoriete stad?
6. Zonsopgang of zonsondergang?
7. Wat is je lievelingseten?
8. Stappen of een filmavond?
9. Wat is de leukste droom die je ooit hebt gehad?
10. Hond of kat?
11. Een boek of een film?

English:

1. What's your favorite season and why?
2. Chocolate or sweets?
3. What's your favorite song?
4. Cupcakes or pie?
5. What's your favorite city?
6. Sunrise or sunsets?
7. What's your favorite food?
8. Going out or a movie night?
9. What's the best dream you've ever had?
10. Dog or cat?
11. A book or a movie?

I hope you liked this post,

Toodles,

Yllian

6 comments:

  1. Hi! super leuk dat je mij hebt genomineerd, ik beantwoord de vragen via hier want dit is al de 8e keer dat ik ben genomineerd, ik volg je nu trouwens ook.

    1. Wat is je favoriete seizoen en waarom?
    De winter omdat ik echt hou van sneeuw [die ik dit jaar niet heb gezien] en van dik ingepakt zijn. Ik hou niet zo van de zomer omdat je dan alleen een topje en een korte broekje aan kan, ik hou van vestjes en jasjes.

    2. Chocolade of snoep?
    Als je mij dit 2 maanden geleden had gevraagd zou het snoep geweest zijn maar nu heb ik in de laatste 5 dagen elke dag een reep chocola gegeten dus ik ga voor chocolate.

    3. Wat is je lievelingslied?
    Give me love van Ed Sheeran omdat ik die echt wauw vind, gewoon geweldig!

    4. Cupcakes of taart?
    Taart, ik vind cupcakes wel leuk en schattig maar ik hou toch meer van een groot stuk taart, hmm lekker!

    5. Wat is je favoriete stad?
    New York, terwijl ik er nog nooit geweest ben. Als ik moet kiezen uit Nederland dan is het Amsterdam, echt geweldig al die mooie gebouwen en het is er ook gewoon zo gezellig.

    6. Zonsopgang of zonsondergang?
    opgang, ik weet nog dat mijn nicht en ik in Turkije de hele nacht zijn wakker gebleven om de zonsopgang mee te maken. We gingen om 4/5 uur in de ochtend gewoon joggen buiten, jemig dat wil ik echt nooit meer mee maken haha! Ik maak daar heel vaak de zonsondergang mee, elke dag zien we dat heel duidelijk dus zo bijzonder is dat niet meer.

    7. Wat is je lievelingseten?
    Pasta met pesto en zalm!

    8. Stappen of een filmavond?
    filmavond, ik ben echt een huismus.

    9. Wat is de leukste droom die je ooit hebt gehad?
    Wow, wat een moeilijke vraag, ik heb zo veel nare dromen gehad dat ik er op dit moment even geen goede uit kan pikken. Ik zit nu heel hard te denken maar ik heb echt geen idee, ik onthoud dat gewoon niet.

    10. Hond of kat?
    Kat, ik zou wel graag een husky willen maar dat mag niet en daarom ga ik toch voor een kat. Ik zou wel zo een schattige kleine zwarte kitten willen, hihi!

    11. Een boek of een film?
    Een boek, iedereen die mij kent weet dat ik heel erg verslaafd ben aan boeken! Ik verslind boeken echt, letterlijk en figuurlijk hahaha!

    Hoop dat je de antwoorden leuk vond! XO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel voor je leuke antwoorden! Trouwens, Give Me Love is ook een van mijn lievelingsliedje. Dit is de versie met alleen gitaar en zijn stem: So beautiful! http://www.youtube.com/watch?v=j8cADX87-2I XO

      Delete
  2. Hoi Yillian!! Dankjewel dat je mij genomineerd hebt! Ik heb het artikel net online gezet. Leuke vragen heb je bedacht X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super leuk! Ik ga je atrikel meteen even checken! Liefs XO

      Delete
  3. bedankt voor het nomineren ik zet hem morgen online! liefs,
    www.rachelkromdijk.nl

    ReplyDelete